Veelgestelde vragen
Tickets
Een weekendticket (6 & 7 september) kost 73 euro. (incl. servicekosten)SOLD OUT* Een dagticket voor vrijdag 6 september kost 46 euro. (incl. servicekosten)SOLD OUT* ~~Een dagticket voor zaterdag 7 september kost 46 euro. (incl. servicekosten)SOLD OUTEen Kidsticket (jonger dan 12 jaar) kost 6 euro. (De opbrengst gaat integraal naar een goed doel)
Een Campingticket kost dit jaar 16 euro. (incl. servicekosten)
Je kan maximum 4 tickets per ticketsoort kopen en je order kan maximum 10 tickets bevatten.
Dat klopt! Geen zorgen. Dit jaar worden jouw PDF tickets pas verzonden vanaf 9 augustus. Je hoeft je dus geen zorgen te maken waar je jouw ticket hebt opgeslaan, we mailen jou dichter bij het event met de juiste link om het te downloaden.
Hiervoor heb je verschillende opties:
- Je kan klikken op de 'My Order' link onderaan je orderbevestigingsmail.
- Je kan hier je link aanvragen: https://account.paylogic.com/i-lost-my-tickets
Dankzij onze officiële omruilservice kan je je ticket opnieuw doorverkopen en kan de koper ze opnieuw personaliseren. Dat doe je via https://resale.crammerock.be. Een ticket via ticketswap of tweedehands kopen is niet mogelijk en geeft geen garantie op toegang tot het festival.
Onze festivaltickets staan altijd op naam en kan je niet zomaar doorgeven of doorverkopen zonder tussenkomst van onze officiële omruilservice.
Heb je per ongeluk je eigen naam ingevuld op het ticket van je vrienden? Geen probleem! Je kan kosteloos de naam op het ticket wijzigen via je orderpagina.
Indien je je tickets niet meer kan terugvinden kan je ze via deze link opnieuw laten mailen naar de persoon die het order geplaatst heeft.
Krijg je nog steeds de tickets niet aan omdat je bijvoorbeeld een foutief e-mailadres hebt gebruikt bij je bestelling dan kan je contact opnemen met de customer service van Paylogic via dezelfde pagina.
Het antwoord op de meeste vragen kan je hier terugvinden.
Indien je toch nog een andere vraag hebt (je hebt bijvoorbeeld het foutieve e-mailadres gebruikt bij je bestelling) kan je contact opnemen met de customer service van Paylogic.
Festival
Is je fiets weggenomen omdat je hem foutief gestald hebt? Of heb je hem niet tijdig opgehaald uit de fietstenstalling? Contacteer dan Gemeente Stekene om een afpraak te maken. Ophalen kan in het wagenpark vanaf maandag 9 september. Je kan contact opnemen met de dienst mobiliteit via het nummer 03/790 03 37.
Dit jaar werd MyBike door de federale overheid gelanceerd. Via dit platform kan je je fiets registreren en identificeren via een sticker met een persoonlijke QR-code die op de fiets gekleefd wordt. Deze sticker vervangt het vroegere fietsgraveren of fietslabelen via het rijksregisternummer. Zo verklein je het risico op diefstal en heling en kan je je fiets sneller terugvinden als die gestolen of verloren is.
Je fiets registreren en een sticker aanvragen kan via de website https://mybike.belgium.be/ Die sticker krijg je dan thuis geleverd en kleef je op je fiets. Stekenaars kunnen ook een sticker afhalen op het gemeentehuis, en vervolgens thuis een profiel aanmaken op mybike.belgium.be en je fiets registreren.